Gauti individualią konsultaciją
Mantas Adomaitis
- SEO – Vidinis / Išorinis
- E-komercijos pardavimų didinimas
- Prekinio ženklo žinomumo didinimas
Dažnai užduodami klausimai
Jei interneto svetainė jau yra sukurta ir veikia, išanalizuojame, kaip ji sukurta, kaip laikomasi pagrindinių Google keliamų reikalavimų. Įvertiname, ar yra naudojami tam tikri rezultatų matavimo įrankiai (Google Analytics, Google Search Console, įvairūs slapukai ir t.t.)
Norėdami įvertinti, ar kliento norai yra realūs, turime suprasti ir konkurentų veiksmus. Atliekame konkurentų SEO analizę, kurios metu pateikiame savo idėjas apie galimas konkurentų SEO strategijas ir veiksmus. Tai padeda įvertinti, kaip laimėti konkurencines varžytuves Google paieškoje.
Nustatome, kurie raktiniai žodžiai yra efektyviausi ir glaudžiausiai susiję su klientų paslaugomis ar produktais. Išsiaiškiname, kurie parduoda geriausiai. Tada kartu su klientu nusprendžiame, kuriuos raktinius žodžius populiarinsime pirmiausiai.
Atgalinės nuorodos yra itin svarbus išorinio SEO veiksnys. Kartais klientas turi visai neblogą nuorodų krepšelį, kurį reikia tik tinkamai išnaudoti. Tačiau dažniausiai pas klientą nuorodų yra mažai, arba jų kokybė gana prasta, todėl padedame gauti kokybiškų nuorodų ir tiek kiek reikia numatytiems tikslams pasiekti
SEO – tai nėra stebuklas, tai kryptingas darbas su Jūsų svetaine, iškeliantis ją į aukštas paieškos rezultatų pozicijas ir padedantis vartotojams surasti produktus (prekes ar paslaugas), tiksliausiai atitinkančius jų lūkesčius. SEO nauda – tai ne tik pelnytas Jūsų svetainės matomumas ir žinomumas, bet ir kiti esminiai privalumai:
- Padidėjęs natūralus vartotojų srautas. Specialistai vartotojų srautus prilygina aukso vertei ir teigia, kad didesni reitingai uždirba didesnius kokybiškus srautus.
- Išaugę pardavimai. Ypač būdingi elektroninėms parduotuvėms. Sakoma, jog kuo daugiau žmonių praeis, tuo daugiau ir užeis – taip yra ir su interneto svetainėmis.
- Greitas ir paprastas būdas pelnyti aukštus reitingus.
Niekada nevėlu pradėti optimizuoti savo svetainę ir verslą. Svarbiausia atminti, jog paieškos optimizavimą SEO ekspertai įvardija kaip maratoną, o ne kaip sprintą. Tai reiškia, jog tai gana ilgas procesas, reikalaujantis ir laiko, ir pastangų, todėl SEO specialistus reikia rinktis itin atsakingai ir kruopščiai.
SEO – kiekvienos svetainės privalumas. Padidinkite svetainės lankomumą, potencialių klientų skaičių ir pajamas. Klientai ieško jūsų internete, padėkite jiems lengviau jus surasti.