Seopaslauga.lt

Keletas lengvų būdų optimizuoti ir atnaujinti interneto svetainės turinį

vidinis seo
0 138

Turinio kokybė – neabejotinai svarbi ne tik vartotojams, bet ir paieškos sistemoms, todėl kiekvienos svetainės turinys turi būti aktualus, įdomus ir vertingas. Beje, būtent turinio kokybė lemia ir svetainės poziciją paieškos rezultatų puslapyje. Tad stengtis dėl turinio, investuoti į jį savo laiko, pastangų ir finansinių išteklių, išties verta.

Mūsų patirtis rodo, kad vos tik pradedama kalbėti apie interneto svetainės turinio optimizavimą ir atnaujinimą, iš daugumos svetainių savininkų pasigirsta frazė „lengva pasakyti, bet sunku ir neaišku, kaip tai padaryti“. Ir mes tokių minčių nesmerkiame, priešingai, norime pasakyti, kad esate ne vieni ir mes visuomet pasirengę Jums padėti. Tad pradėkime.

Ką svarbu žinoti apie svetainės turinį?

Geras interneto svetainės turinys reikalingas tam, kad svetainė būtų aukštai reitinguojama. Kalbant apie svetainės išlikimą aukštose paieškos rezultatų pozicijose, reikia pasakyti, kad pirmiausia turi būti nuskaitomi visi Jūsų svetainės puslapiai ir įrašai, kad būtų patikrinti optimizavimo lygiai. Tai tikriausiai skamba šiek tiek bauginančiai? Mes galime jus nuraminti, tik neignoruokite mūsų patarimų.

Jei jūsų interneto svetainė yra pasenusi, neoptimizuota, o jos turinys neaktualus ir nereikšmingas vartotojams, tai jos reitingai bus prasti ir palaipsniui kris žemyn. Ar žinote kas nukentės labiausiai? Jūsų svetainės lankytojai. Ir jūs žinote ką tai reiškia – aukštą atmetimo rodiklį (angl. bounce rate) ir prarastas pajamas. Niekas to nenori. Mes girdėjome ir vis dar nuolat girdime, kad tai didelė problema, todėl buvo sukurta ir sparčiai išpopuliarėjo turinio optimizavimo paslauga.

Kas yra turinio optimizavimo paslauga?

Paprastai kalbant, tai specialistų atsakomybė, kad svetainės turinys būtų laiku atnaujintas ir optimizuotas. Tai apima pagrindinius svetainės aspektus – nuo pavadinimų žymų, meta aprašymų iki visiškai naujo puslapio turinio sukūrimo. Taip pat svarbu spėti su nuolat atnaujinamomis Google gairėmis ir metodologijomis, kurios itin didelį dėmesį kreipia į puslapius, kuriuose turinys reguliariai atnaujinamas. Tokie veiksmai paieškos sistemoms įrodo, kad jūsų svetainė aktyvi – nuolat atnaujinama ir keičiama – ir užtikrinta geriausią vartotojo patirtį. Ir galiausiai, turinį rengti (rašyti tekstus) turėtų ne bet kas, o patyręs ir profesionalus tekstų rašytojas. Geras rašytojas skirs daug savo laiko ir energijos, kad parengtų unikalius tekstus, pritaikytus svetainės stiliui, išsiaiškintų auditorijos tikslus ir rengiamo turinio paskirtį.

Ar tai iš tiesų taip svarbu? Taip. Kuo dažniau atnaujinate savo svetainę, jos turinį, tuo tvirčiau Google paieškos sistema galvoja, kad esate vertas vartotojų skiriamo laiko. Kaip matote, Google imasi iniciatyvos, skatindami svetainių savininkus rimtai žiūrėti į turinio optimizavimą. Kuo geriau ir profesionaliau sukurtas ir optimizuotas interneto svetainės turinys, tuo lengviau ir objektyviau Google gali jį nuskaityti ir įvertinti.

Vienas svarbiausių specialistų patarimų – būkite atidūs ir įvertinkite, ar Jūsų puslapių pavadinimų žymės nėra per ilgos, ar netrūksta meta aprašymų ir kitų svarbių duomenų.

Nuo ko viską pradėti?

Žinoma, visuomet galite bandyti reikiamus interneto svetainės turinio optimizavimo, atnaujinimo veiksmus atlikti patys, savarankiškai. Internete yra puikiai parengtų vadovų ir patarimų, kurie gali padėti visą šį procesą atlikti sėkmingai. Tačiau ne visi ryžtasi tai daryti patys ir dažniau kreipiasi į specialistus, galinčius profesionaliai atlikti svetainės turinio optimizavimą ir atnaujinimą.

Vis dėlto, nesvarbu, kokį sprendimą priimtumėte – tvarkytumėte savo svetainės turinį patys ar kreiptumėtės į tai atliekančius specialistus, turite žinoti kelis esminius aspektus. Pirmiausia, kokybiškas turinys kaskart būna vis kitoks, t. y. kiekvienas atvejis yra unikalus ir turi būti pritaikytas prie konkrečios tikslinės auditorijos. Ir jei siekiate turėti kokybišką turinį, turite pasistengti, kad jis atitiktų ne tik Google paieškos sistemos reikalavimus, bet ir vartotojų poreikius. Štai dar kelios rekomendacijos:

  1. Atlikite nedidelį tyrimą – kokiomis temomis domisi Jūsų tikslinė auditorija, kokiose svetainėse lankosi ir kokios informacijos ieško vartotojai. Pasinaudoję tokia informacija, galėsite sukurti vartotojams aktualesnį savo svetainės turinį.
  2. Įtraukite tinkamus raktinius žodžius – pagalvokite (o jei reikia ir ištirkite), kokias užklausas paieškos sistemoms dažniausiai pateikia vartotojai, kokie raktiniai žodžiai labiausiai susiję su Jūsų įmonės veikla (siūlomais produktais ar paslaugomis) ir pan.
  3. Sukurkite patrauklų turinį – pasistenkite parinkti tinkamą dizainą ir stilių, informaciją pateikite aiškiai, suprantamai ir įdomiai.
  4. Kurkite glaudų ryšį su vartotojais – ne tik užtikrinkite, kad apsilankę Jūsų svetainėje vartotojai pasiektų savo tikslų, patenkintų poreikius, bet ir suteikite kitos jiems naudingos informacijos, pateikite probleminių sričių atsakymus ir įvairius patarimus, vertingas rekomendacijas. Vartotojai tai vertina itin palankiai!
  1. Užtikrinkite kokybišką vidinį SEO – Jūsų svetainės turinys turi būti ne tik funkcionalus, bet ir patogus vartotojams, t. y. greitai veikti, greitai užsikrauti, būti pritaikytas išmaniesiems įrenginiams ir skirtingoms naršyklėms, informacija turi būti pateikta struktūruotai ir ją nesunku rasti.

Kruopščiai ir atsakingai pasirinkite turinio optimizavimo ir atnaujinimo paslaugas teikiančius specialistus, peržiūrėkite jų siūlomus planus (pasiūlymus) ir pasirinkite sau tinkamiausią. Nes Turinys visada yra Karalius!

Komentarai
Kraunama...